Myślisz, że z pomocą agencji pośrednictwa pracy możesz tylko znaleźć pracowników? Otóż nie. To skarbnica wiedzy. Duże firmy rekrutacyjne oferują wiele usług dodatkowych związanych z zasobami ludzkimi. Oprócz rekrutacji, są to np. doradztwo związane z kwestiami kadrowo-płacowymi, Employer Branding, benefity pracownicze czy wiedza dotycząca polskiego rynku pracy dla nowych inwestorów.

wypożycz pracownika do działu HR

Przygotowujesz się do dużego projektu, ale nie wiesz jaki sposób pozyskania kandydatów wybrać? Zgłoś się do agencji rekrutacyjnej. Wykwalifikowani, doświadczeni pracownicy pomogą Ci zdecydować jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najwygodniejsze. Być może nie będziesz musiał zatrudniać dodatkowej osoby do działu HR, wystarczy, że "wypożyczysz pracownika" (przykładem jest rozwiązanie RIS, czyli Randstad Inhouse Services). Możesz oddać swoje procesy biznesowe, np. zatrudnienie, w ręce specjalistów z agencji specjalizującej się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Na czas wzmożonej pracy będziesz miał na miejscu szybką i fachową pomoc. Wypożyczony pracownik nie będzie potrzebował wdrożenia, a po zakończonym projekcie powróci do swojego zespołu.  

08.03.png

dowiedz się więcej o benefitach pracowniczych

Wiedza dotycząca benefitów pracowniczych przy aktualnym rynku pracy jest na wagę złota. Pracownicy agencji rekrutacyjnych codziennie badają potrzeby pracowników znajdujących się na rynku pracy, wiedzą więc co może liczyć się dla Twoich kandydatów. Niestandardowy pakiet benefitów wyróżni Twoją organizację na rynku pracy i wspomoże budowanie profesjonalnej marki pracodawcy.

poznaj rynek pracy

Kolejnym aspektem jest wiedza o aktualnej sytuacji na rynku pracy. Co roku przeprowadzane są badania i przygotowywane raporty, które poruszają różne aspekty rynku, by wspomnieć chociażby Randstad Employer Brand Research (raport z tego badania do pobrania poniżej). Wiedza, którą dzięki nim pozyskasz jest nieoceniona, np. gdy chodzi o wejście w nowy region. Na pewno wśród najbardziej pożądanych informacji, które można znaleźć w różnych badaniach i raportach, wymienić można: dostępność kandydatów o unikalnych umiejętnościach, poziom wynagrodzeń dla pracowników różnych szczebli i branż, czy wyniki badań satysfakcji pracowników i ich preferencji.

New Call-to-action

Aktualna sytuacja na rynku pracy jest bardzo dynamiczna. Agencje zajmujące się obszarem HR trzymają rękę na pulsie, by szybko reagować na zmiany oraz dostosować się do panującej rzeczywistości. Warto współpracować z agencjami, by otrzymywać odpowiednie know-how, a swoją uwagę skupić na innych zadaniach.

Tagi: HR, trendy rynku pracy, employer branding, rekrutacja

Aleksandra Syta

SSC/BPO Recruitment Specialist w Randstad Polska

nasz blog

Tutaj możesz przeczytać między innymi o trendach na rynku pracy, pozyskiwaniu i utrzymaniu talentów oraz uzyskać porady od naszych ekspertów.

subskrybuj

ostatnie artykuły