Outsourcing procesów biznesowych to skuteczne rozwiązanie dla firm, które poszukują sposobów na optymalizację procesów produkcyjnych, przy jednoczesnym minimalnym wkładzie pracowników własnych. Dzięki takiej formie współpracy klient może w pełni skupić się na realizacji innych zadań. Co dokładnie zyskujesz korzystając z tej usługi?

co-zyskujesz-korzystajac-z-uslugi-outsourcingu-procesow

zyskujesz bezcenny czas

Jedną z największych korzyści outsourcingu procesów jest zysk czasu. Z punktu widzenia organizacji, która outsourcuje jakieś zadanie, mechanizm jest bardzo prosty - firma zleca wykonanie procesu, a wszystkie aspekty związane z jego wykonaniem spoczywają po stronie Randstad - klient otrzymuje zatem gotowy produkt. To po naszej stronie znajduje się zadbanie o jakość zasobów wchodzących do procesu - do produkcji zwalniane są komponenty zgodne z normami klienta.

Podobnie wygląda kwestia związana z zespołem wykonawców. Jako firma korzystająca z usługi outsourcingu procesów nie musisz martwić się o zarządzanie pracownikami, koordynację zadań czy rozwój pracowników. To Randstad, między innymi, dzięki stosowaniu matrycy kompetencji planuje i podnosi kwalifikacje pracowników, dopasowując je do Twoich potrzeb w różnych obszarach produkcyjnych. Wszystko to sprawia, że dzięki temu możesz skupić się na innych aspektach prowadzenia biznesu. 

zyskujesz jakość i wydajność produkcji

W outsourcingu Randstad przejmuje odpowiedzialność za realizację procesu i za jakość gotowego produktu, umożliwiając firmie realizację celów jakościowych oraz wydajnościowych. Aby, jednak było to możliwe mianujemy i jasno określamy role liderów projektu i koordynatorów. Takie klarowne przypisanie odpowiedzialności z jednej strony wpływa bezpośrednio na realizację kluczowych wskaźników efektywności, z drugiej natomiast zapewnia rozwój pracowników i usługi. W tworzeniu konceptu projektu bierzemy pod uwagę także specyfikę produkcji klienta - jego wymagania, normy i charakterystykę produktu. Realizując usługę outsourcingu wytyczamy naszym pracownikom jasno zdefiniowane cele i dbamy o to, aby były one osiągane, a także optymalizujemy zachodzące procesy, dzięki lean manufacturingowi.

zyskujesz ciągłe usprawnienia

Jako partner biznesowy, Randstad dba o rozwój świadczonej usługi, ciągle doskonaląc realizowane procesy. W przypadku pojawiających się wąskich gardeł wspólnie poszukujemy rozwiązania dokonując analizy przyczyn źródłowych i działając w trybie PDCA (plan, do, check, act). Randstad realizuje usługę, a klient pozostaje jest właścicielem. Cały czas dbamy o efektywną komunikację na bieżąco raportując status realizacji kluczowych wskaźników efektywności.

jedną z firm, która korzysta z usługi outsourcingu procesów Randstad jest Oponeo - lider sprzedaży ogumienia online. Sprawdź, jak pomogliśmy organizacji w rozładunku i etykietowaniu 2 mln sztuk opon:

oponeo case study landing page

Tagi: nowoczesne usługi dla biznesu, outsourcing

Joanna Wandzel

Outsourcing Process Manager w Randstad Polska

nasz blog

Tutaj możesz przeczytać między innymi o trendach na rynku pracy, pozyskiwaniu i utrzymaniu talentów oraz uzyskać porady od naszych ekspertów.

subskrybuj

ostatnie artykuły

autorzy

zobacz więcej