Wyjątkowo cenimy sobie, gdy nasi klienci widzą w nas zaufanego partnera biznesowego. Dla nas, w Randstad, priorytetem jest wsparcie firm współpracujących z nami w rozwinięciu ich prawdziwego potencjału, niezależnie od założonych celów i wyzwań, które mogą stać na drodze do sukcesu. Nasza strategia przynosi korzyści przedsiębiorstwom z wielu branż – od księgowości i finansów po inżynierię i produkcję. Za co cenią Randstad nasi klienci? Oprócz otwartości na drugiego człowieka, wysokiej jakości kontaktu z kandydatami, elastyczności i indywidualnego podejścia, zwracają uwagę na eksperckość pracowników Randstad, na której zawsze mogą polegać i która pomaga realizować ich cele biznesowe. 

wnikliwa analiza danych o rynku pracy pomaga Twojej firmie przygotować się na nadchodzące zmiany

Mamy wiele lat doświadczeń, jednak nie boimy się patrzeć w przyszłość. Świadomość, że otaczająca nas rzeczywistość nieustannie się zmienia, zachęca nas jeszcze mocniej, aby cyklicznie ją badać, by później na bazie tego materiału wyciągać trafne wnioski. Cały czas więc monitorujemy rynek pracy. A ponieważ od wielu lat jesteśmy postrzegani jako eksperci, tym bardziej czujemy potrzebę dzielić się później tą wiedzą. Dlaczego? Aby pozytywnie wpływać na naszą branżę, na rynek zatrudnienia, pomagać firmom zrozumieć zachodzące zmiany zarówno po ich stronie - przedsiębiorców, jak i kandydatów. Przykładem może być rotacja pracowników w firmach. Wiemy, że w jakimś procencie jest nieunikniona, dlatego stale monitorujemy ten wskaźnik i sprawdzamy, co może na niego wpływać. Ta wiedza pozwala naszym klientom odpowiednio wcześniej przygotować się na zmiany.

– W Randstad chętnie dzielimy się wiedzą, np. organizując webinary, niektóre sama prowadzę jako prelegent – mówi Agnieszka Braunberger, senior branch manager w Randstad Polska. – Pracodawcy mają szansę dowiedzieć się, z jakich rozwiązań mogą skorzystać, by sprostać wyzwaniom, z którymi akurat się mierzą. Wiedzą, że mogą nam zaufać, bo mamy doświadczenie na lokalnych rynkach pracy, a obszar HR to nasza codzienność.

Instytut Badań Randstad prowadzi szeroko zakrojone badania rynku pracy, które mogą się pochwalić - przyznajemy to z dumą - już swoją marką. Mam tu na myśli m.in. kwartalne badanie Monitor Rynku Pracy, w którym bierze udział reprezentatywna grupa pracowników, oraz dwa razy w roku Plany Pracodawców, w którym pracodawcy pytani są o ich strategię zatrudnienia. Dodatkowo zawsze chętnie podkreślamy nasz wkład w obszar budowania świadomości marki wśród przedsiębiorców. Naszym flagowym badaniem, dzięki któremu możemy dawać wskazówki, jak kształtować atrakcyjny wizerunek marki pracodawcy, jest Randstad Employer Brand, który w Polsce prowadzimy nieprzerwanie od 11 lat. Praca w tych obszarach sprawia nam niezwykłą przyjemność. To nasza cegiełka w budowaniu lepszego jutra na rynku zatrudnienia.

Przygotowywanie analiz, raportów, opracowań eksperckich, artykułów, to niezwykle istotny punkt w naszej codziennej pracy. Ta wiedza wzbogaca nas wewnątrz, w firmie, ale też wiemy, że przedsiębiorcy bardzo chętnie sięgają po nasze publikacje. Zależy nam na tym, aby dołączać do codziennych spotkań z klientami wartość dodaną, która zaciekawi i pozytywnie wpłynie na decyzje biznesowe naszego rozmówcy.

nowoczesny employer branding
nowoczesny employer branding

8 na 10 klientów docenia naszą wiedzę

W naszych badaniach satysfakcji pytamy klientów m.in. o ocenę wiedzy naszych konsultantów, o nasze doświadczenie. Wiemy, że po drugiej stronie stołu są nasi klienci-eksperci, dlatego zależy nam, aby mieli oni poczucie, że spotkanie jest naprawdę wartościowe. 

Czy spełniamy te oczekiwania? Przyjrzeliśmy się opiniom i możemy z dużym zadowoleniem stwierdzić, że nasz zespół jest ceniony za doświadczenie. Aż 8 na 10 klientów docenia naszą wiedzę. Co więcej, gdy zapytaliśmy o to kandydatów, okazało się, że aż 97% osób, które rozpoczęły zatrudnienie na stałe u naszych klientów, również doceniło eksperckość zespołów Randstad podczas procesu rekrutacyjnego. Wyniki naszych badań nie pozostają na papierze. Nawet tak wysokie noty są dla nas motywacją do działania i wprowadzania ulepszeń. 

Rynek pracy nieustająco się zmienia, my również się zmieniamy. Wiedza na temat najnowszych praktyk w zakresie zatrudniania czy technologii HR, dla naszych klientów oznacza, że mogą poświęcić się realizacji celów biznesowych, bo informacje na temat rynku pracy uzyskają od nas. – Wybierając temat warsztatów czy webinarów kierujemy się potrzebami klientów oraz wyzwaniami, z którymi się borykają. Myślę, że dzięki takiemu podejściu klienci bardzo doceniają wartość naszych raportów, warsztatów czy webinarów – mówi Magdalena Batogowska, Team Leader Finance/HR/Administration w Randstad Polska. Nasze unikatowe podejście polega na tym, że nie boimy się poruszać konkretnych zagadnień, często związanych z daną tematyką branżową, obszarami stanowisk czy nawet niszami na rynku. Klienci wiedzą, że mogą liczyć na naszą ekspercką wiedzę, mają zaufanie do raportów, które przygotowujemy w ramach Instytutu Badawczego Randstad. Często nasze raporty służą także klientom jako pomoc w ich wewnętrznych rozmowach, analizach rynku czy przy podejmowaniu ważnych decyzji – dodaje.

Nie trzeba jednak wierzyć nam na słowo – wystarczy posłuchać naszych klientów.

„Polecam Randstad innym osobom z branży HR i znajomym!”

„Dziękuję za profesjonalizm”.

„Wielkie podziękowania dla rekruterki za współpracę na najwyższym poziomie, dzięki czemu chętnie korzystamy z usług firmy Randstad:)”.

Współpracując z Randstad, zyskujesz wsparcie ekspertów, którzy służą pomocą w wielu aspektach. Jeżeli poszukujesz pracowników, sprawdź, w jakich sektorach się specjalizujemy.

digital - active mouse pointer / cursor arrow at click position in various color combinations. Please use the background color as indicated in the file name.

sprawdź, jak randstad może Cię wesprzeć

dowiedz się więcej
o autorze
Agata Pawłowska
Agata Pawłowska

Agata Pawłowska

customer experience coordinator w randstad polska

Z Randstad jestem związana od ponad dekady. Moją pasją jest customer & candidate experience i to własnie ten obszar mam przyjemność współtworzyć w naszej firmie. Sercem moich działań są badania satysfkacji, analiza danych i mnóstwo codziennych, inspirujących rozmów na ten temat CX. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej wsłuchiwać się w głos osób, które współpracują z naszą firmą. Jestem miłośniczką sportu oraz... języka polskiego (prostego języka polskiego ;) i wszelkich zagadnień redaktorskich.

bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, trendami i raportami dotyczącymi rekrutacji i rynku pracy.

zapisz się